Linkbuilding je jednou z nejúčinnějších metod optimalizace pro vyhledávače. Konkrétněji se řadí mezi off page faktory. Zjednodušeně řečeno, jedná se o budování sítě odkazů a klíčových slov, pomocí nichž lze zviditelnit jakoukoliv webovou stránku.

Díky zpětným odkazům roboti vyhledávačů dokážou zjistit, o jakou stránku se jedná a tematický ji zařadí. Taktéž platí, že čím víc odkazů na danou stránku vede, tím více si vyhledávače myslí, že je stránka kvalitní a informačně hodnota.

linkbuilding

Přitom získat zpětné odkazy není jednoduché. V zásadě máte dvě možnosti. První možnost je organická tvorba zpětných odkazů. Zde jsou odkazy vytvářeny samotnými návštěvníky stránek, kteří obsah dobrovolně a rádi šíří. Tato metoda je nejlepší, nejefektivnější a zdarma. Nicméně dosáhnout organického šíření zpětných odkazů je velmi složité a ne vždy se to dobře vede. Základem je zkrátka velmi kvalitní obsah a vysoká návštěvnost webu.

Pokud zpětným odkazům chcete pomoci, máte na výběr hned z několika možností. První z nich je výměna zpětných odkazů. Jedná se o dohodu mezi dvěma provozovateli webu. Obvykle si vymění články s klíčovými slovy a odkazy.

linkbuilding

Další variantou je nákup zpětných odkazů. Velkou výhodou je, že pokud tímto úkolem pověříte specializovanou firmu, máte vše bez starostí. Firma za drobný úplatek článek napíše a následně publikuje i na svém webu. Taktéž se jedná o velmi efektivní metodu. Nicméně zde je zapotřebí nakupovat odkazy s rozumem. Pokud byste například tvorbu zpětných odkazů přehnali, mohlo by se stát, že vám vyhledávací roboti udělí spam skóre. Díky tomuto skóre vás mohou začít dokonce vyhledávače přehlížet. Pokud tedy s tvorbou odkazů nemáte zkušenosti, raději tuhle problematiku nechejte na odbornících, kteří dobře vědí, co dělají. Ideální variantou jsou například marketingové agentury.

regumis.cz | cicirka@seznam.cz

Related Posts

Internet je mocnou zbraní. Lze ji využívat k blahodárným účelům, ale také k nekalým činnostem. Pro většinu z nás je web zdrojem informací a usnadňuje nám život. Nemusíme si tedy složité informace a roky pamatovat zpaměti, ale lehce je můžeme najít pomocí vyhledávačů. To je sice pro nás příjemné, ale můžeme tak snadno zakrnět. Čím […]

Při přečtení nadpisu, někomu může vyvstat na mysli otázka, cože je myšlenou oním slovem, responzivní. Ne, rozhodně se nejedná o něco, o čem byste ještě neslyšeli, myslím že většina z vás patrně ví, o čem je řeč. Responzivní web je stručně a jasně řečeno, takový web, který se přizpůsobí prohlížení v tabletu i mobilním telefonu. […]

Jistě jste se někdy před návštěvou ubytovacího zařízení, restaurace či obchodu podívali na jeho webové stránky. A možná Vás velmi zklamalo a odradilo, když jste zjistili, že daný obchod či restaurace žádné internetové stránky nemá. Vidíte, absence webových stránek na Vás neudělala dobrý dojem, dokonce Vás mohla i odradit. Toto je důležité si uvědomit. […]